دانلود آهنگ جدید بهمن اسبقی به نام اونوت دمه

خوش آمديد - امروز :

دانلود آهنگ جدید بهمن اسبقی به نام اونوت دمه

موضوع : آذربایجان, ,

متن و ترجمه اهنگ اونوت دمه از بهمن اسبقی


منه ، اونوت دمه گولوم
(به من نگو فراموشم کن گلم

من اونوتماخ ، باشارمادم
من فراموشی ، بلد نیس

او قاپندان ، باشقاسنی
غیر از اون در

ال اوزالدب ، چالانمادم
نمیتونم زنگ دیگری را برنم


آیریسنی ، سئو ، دمئکی
نگو عاشق یکی دیگه شو


اوتانرام ، دیلگیمدن
که از آرزویم خجالت میکشم

بو سئوگیمیز ، گوش دییلکی
این عشق ، پرنده نیست که

اوچوب گده ، اورگیمدن
از دلم پر بگیره و بره

بو عمورمون ، یایی یازی
تو بهار این عمری


یتدی ، گویولرده بیر اولدوز
تک ستاره توو هفت تا آسمون

اوزوم ، سنه قوربان اولوم
خودم به قربونت

یاشیاسان ، دادلی ، دوزلی
نمک زندگی ام
(دوباره تکرار میشود)

پارت دوم
اورگیندن ، سیلمه منی
منو از قلبت پاک نکن

یومما منه ، گوزلریوی
چشاتو رو من نبند

یوم گوزوی ، یلره ور
با چشمهای بسته به باد بده

قان قارالدان سوزلریوی
حرفهای تلخ جدایی را

هر نه دسن ، اونوت دمه
هرچی بگی بگو ، جز فراموش کردنت

اونوتمادم ، اونوتمارام
فراموشت نه کردم و نه میکنم

سندن سونرا ، هچ گوزلین
بعد تو دیگه نمیگیرم


سس ، سوراغنی ، توتمارام
سراغ هیچ زیبایی را


Mp3 320

Bahman Asbaghi – Unut Dema


ارسال نظر
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







تمام حقوق مادي و معنوي و ترجمه قالب براي "پارس تولز : مرجع وبمستران ايراني" محفوظ است و هر گونه کپي برداري خلاف قوانين مي شود. مترجم قالب: پارس تولز